Lapsen suusta se totuus tulee ja välillä ällistyttää kuinka fiksuja nämä pikkuihmiset ovat! Olin tosiaan kauppalistaa miettimässä ja ääneen kirjoittelin muistilappua: leivinpaperi, astianpesutabletit, tamppoonit, jolloin viereen tupsahti maailman suloisin poika. "Äiti mä haluan sen vauvan!" Mistä moinen kommentti, miettii varmasti monikin..olen selittänyt pojan kysyessä asioista, että äitillä ei ollut tarvetta tamppooneille, kun sinä olit masussa <3

Titon "lauseet kirja" kasvoi taas lauseella. Olen kirjoitellut kaikki parhaimmat lausahdukset ylös päivämäärineen ja aion luovuttaa sen 15 vuotis synttärinä hänelle itselleen. Ehkä voi vielä silloin hieman nolostuttaa, mut vanhempana jo nauraa niille ;)

Tämä päivä on muuten taplattu sateessa. Hitto että mä inhoan syksyä ja sen tuomia sateita. Syksyn väriloisto ei liikuta mua ollenkaan, kun sade piiskaa naamaa vasten ja olet litimärkä alinta vaatekerrosta myöten. Nytkin istun fleecen alla villasukat jalassa, kirjoittelen blogia, kikkailen Titskan kans ja samalla tsekkailen ihania kenkiä http://stylepit.com Kenkähullu kun olen :D Okei, jos jotain hyvää pitää sateisesta syksystä etsiä, niin kynttilät, mikä romanttisuus <3

Nyt hetki leffaa ja sen jälkeen untenmaille. Fasu  oli tänään todella kiva ja huomenna kotitreenit jatkuu!


IMG_7811%20%282%29.jpg


Ihanaa iltaa  <3 Marika

ps. Tuli ystävältä vinkki, että tsekkaa ja mähän tsekkasin, tsekkaa sinäkin ;) http://www.hymy.fi/uutiset/marika-fingerroosin-uudet-rohkeat-kuvat-taalla