Taas ollaan maanantaissa ja arjen askareet alkoi... Viikonloppu vierähti Oulussa The Looking koulutuksessa. Pisteltiin keittosuolaa toisiimme ja hyaluronihappoakin asiakkaille. Todella mielenkiintoinen ja hyvä koulutus. Asiakkaita oli 25 vuotiaista yöspäin ja parhaiten jäi mieleeni tyttö, jolla oli synymästä asti ollut toispuoleiset huulet. Pienellä määrällä täyteainetta saatiin huulista tasaiset ja symmetriset. Voitte kuvitella hänen onnellisuutensa ja hymynsä toimenpiteen jälkeen.

Itse olen piikkikammoinen. Emla muuten toimii todella hyvin. Toki sen vaikutus kestää noin 15 min, joten ihan kaikkea kipua se ei vie. No minäkin jopa pystyin olemaan pistettävänä. Olen jo lähihoitaja koulutukseni aikana ollut aenteella: Minä voin pistää, mutta en halua, jotta minua pistetään.

Tässä kuva, kun Tiina Jylhä näyttää kuinka toimenpide tehdään.

Thelookmarika-normal.jpg

 

Koulutuksen jälkeen oli aika avata kuohari ja tsekkailla Oulun yöelämää. Mun veli asuu Oulussa kihlattunsa kanssa, joten sovittiin tärskyt Amarilloon. Siitä sitten jatkettiin Apolloon, Glooriaan jne. Huippu hauska ilta ja mä niin tykkään tuosta http://radissonblue.fi hotellin toiminnasta. Niissä saa myöhäisemmän checkoutin maksutta. Käytiin aamupalalla ja lepäiltiin koko su viettäen laauaikaa ja nukkuen. klo 18 aikaan lähdettiin ajelemaan Vaasaa kohti, täydellinen viikonloppu "takataskussa".

Mamma lähdös radalle ;)

radissonoulu-normal.jpg

Nyt on aika alkaa miettimään myös isänpäivää. Itse kattelin tuossa http://sissos.fi sivustoa ja siellä on paljon erilaisia vaihtoehtoja ns. luonnossa liikkuville erämiehille. Jos taas jotain "fiksua vaatetta haluaa papalle ostaa niin...http://boozt.com

Kattoo nyt kumpaan sivustoon päädyn, olen todennut tämän nettiostamisen niin mukavan helpoksi, että en paljonkaan hae lahjoja konkreettisesti paikanpäälle menemällä. Huolestuttavaa nykymaailmaa :D

 

Näillä viikkoon!!

 

<3 Marika