Oon nyt kuullu liiankin monelta mikset kirjoita blogia. No en kerkee ja jotain tekosyitä on aina ollut. Muka mun elämässä sattuu ja tapahtuu. No se on kyllä totta!! Oon sellainenkin säätäjä ettei toista :D

Aina kun mun yksi kamu on kylässä (lue asuu meillä) niin saadaan jostain päähän tehdä jotai "hullua" siis ei mitään vaarallista muille ympärillä oleville, vaan meille itselleen kyllä :D ...No ei me olla paljoo itseä kolhittu. Mitä nyt saatiin yks kerta päähämme aloittaa ratsastus klo aamu 4 ja kivaahan se oli....Usein myös nälkä yllättää kulinaristeina haetaan jotain hyvää safkaa http://beta.kotipizza.fi/fi/  (toimii muuten aina)  joka huuhdellaan hienostuneesti viinillä ala ;) Sitten päädytään kuvaamaan itseämme tai tosiamme ja postaamme instagramiin..no niistä ei sen enempää...

No mutta nyt siis on blogi ja loin sen tässä viestinnän tunnilla http://www.seamk.fi/fi istuessani. Täähän sopii siis tunnin aiheeseen paremmin ku hyvin. Nyt onkin pian kotiinlähdön aika. Ajelen Vaasaan katsomaan rakkaita karvakorvia ja siivoileen vaihteeksi tallia. Suomeksi luomaan paskaa. Niin minä luon paskaakin =) ...Itseäni kehumatta oon aika monitoiminainen. Käyn koulua, hoidan tallia, pyöritän arkea lapseni ehdoilla (joka toinen viikko), kengitän ja nyt olen hyppäämässä kauneusbusinekseen. Toki hoitotyön ammatti puhuu puolestaan ja miksi ala kiinnostaa, niin tietysti kiinnostus kaikkeen muotiin ja kauneuteen kiinnostaa...melkeinpä kaikkia naisia ;) Sellaisia harakoita me ollaan ;)

<3 Marika