IMG_9902-normal.jpg

Tää viikko on ottanut niin suohon ettei mitään rajaa! Olis ollu parempi vetää peitto korviin ja jäädä joka aamu sänkyyn. No kuitenkin koulussa on käyty ja juoksevia asioita hoidettu.

Välillä vaan liika on liikaa...sit vielä autosta meni akku ekoilla pakkasilla ja nyt jännitänkin saanko sitä käyntiin tuolta koulun pihalta. Onneksi oon käytänön ihmisten keskellä, että luulisi kaapeleita löytyvän =)

Mikä ihme siinä on, että kaikki rysähtää aina kerralla. Toki tietää ainakin, että pakko on kääntyä jossain vaiheessa hyväksikin. Sitä odotellessa... Tänään siis vielä akkuliikkeeseen http://www.akkuania.fi Seinäjolle ja mikä parasta, niin kaverin kanssa syömään ja juoruaan stressiä vex. Oon ollu ku perseelle ammuttu karhu ja säälin mun läheisimpiä. Onneksi ootte tukenut mua <3 (Tiedätte kyllä keitä tarkoitan)

Viikonloppuna olis suuntana Oulu ja siellä koulutusta. Toki meinaan tuulettuakin. Kaveri on tulossa Rovaniemeltä moikkaan mua ja vielä ei olla päätetty, mikä se hotla on jossa yövytään. No sen kerkee ;)

Sitä ennen teen nettiostoksia ja vierailen http://makeupshop.fi/ sivustolla. Pitäähän itseä piristää eli saada uusia meikkejä =)  Tuolta saa ostettua paljon pienellä rahalla. Oon mm. noiden huulipunien kanssa sellainen, että joku aikakausi toista ja välillä toista, mutta vaikka heittäis osan roskiin jos ei miellytä, kun hinnat ei tosiaan päätä huimaa.

Tänään on kaiken kaikkiaan ollut huomattavasti parempi päivä, kuin eilinen. Olin migreenin kourissa iltapäivästä yöhön ja toivoin, että lääkkeet puree. Niskat liian jumissa ja jännitin niitä entisestään kirjoittaessani koneella. Juu tiedän: hierojan paikka. Olen nyt kärsinyt järjettömistä päänsäryistä viikoittain. Toki onhan mulla näön tarkastuksen aikakin ja uusien rillien hankinta. Noi vanhat ei ole ihan lyönnissä :S En vaan ole vielä osannut päättää millaiset haluan. Ehdotuksia?!  =)

Nyt jatkan tuotannon perusteiden kuuntelua...Mukavaa ke myös teille!!

 

<3 Marika